مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه به این دلایل در حق مویس کین جفا نکرد!

یووه به این دلایل در حق مویس کین جفا نکرد!

 

برخلاف بسیاری از هواداران که رضایت یووه در خروج مویس کین از این تیم و پیوستن به اورتون را نوعی فرصت‌سوزی از داشته‌های بانوی‌پیر می‌دانستند، ستاره فراموش‌نشدنی یوونتوس در اواخر دهه 80 و اوایل 90 میلادی نظری دیگر دارد.

 

پیر لوئیجی کاسیراگی مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در جام‌های جهانی 94 آمریکا و 98 فرانسه در گفتگو با Gazzetta با اشاره به انتقال ستاره 19 ساله‌ یوونتوس به اورتون، از تصمیم بیانکونری در خصوص این اقدام دفاع کرده است.

 

 

قطعاً یوونتوس در مورد مویس کین اشتباه نکرده است. لیگ برتر انگلستان هرگز یک تورنمنت ضعیف در فوتبال اروپا محسوب نمی‌شود. حضور در این رقابت‌ها می‌تواند به تجربیات کین بیافزاید و عملکرد او را ارتقاء بخشد. باید پذیرفت که در صورت ماندن او در یوونتوس، کین همچنان از کمترین شانس‌ برای حضور مداوم در ترکیب یووه برخوردار بود. او فصل گذشته درخشش‌اش را آغاز کرده بود و حیف بود که با نیمکت‌نشینی مواجه شود. زمان برای بازگشت دوباره او به فوتبال ایتالیا بسیار است؛ چه‌آنکه در قراردادش نیز بندی برای شانس دوباره یووه برای جذب مجدد کین لحاظ شده است ولو آنکه با بهایی به مراتب بیشتر از قیمت فروش‌ او محقق شود. شرایط او قطعاً با فشاری که ماریو بالوتلی در زمان ترک اینتر و پیوستن به منچستر سیتی و فوتبال جزیره در سال 2010 داشت، متفاوت است. انتظارات از ماریو بسیار بیشتر بود و ماندنش در فوتبال ایتالیا بیش از آنکه به نفعش باشد به ضرر او بود؛ در حالیکه کین در نهایت آرامش و با امید فراوان برای درخشش عازم انگلستان شده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: